Home > Concursuri > Start! la Editia a 7-a a Concursului de Tinute (Iarna 2011 – 2012)

Start! la Editia a 7-a a Concursului de Tinute (Iarna 2011 – 2012)

Ce tinuta ai purtat in aceasta iarna? Stim ca ai fost cu stil aceasta iarna, asa ca arata-ne si noua!

Pune o poza cu o tinuta de-a ta de iarna si ai posibilitatea sa castigi unul dintre premiile puse la dispozitie.

Regulamentul complet al concursului il gasesti aici.

Modificarile de regulament sunt urmatoarele:

4. Poti participa cu orice fel de tinuta, cu exceptia tinutelor “black tie” si “white tie”.

7. Poza trebuie sa cuprinda, preferabil tot corpul.

10. (a) Sistemul de votare este urmatorul: intre 1 si 7 ale lunii imediat urmatoare incheierii perioadei de inscrieri cu poze (mai exact 1-7 martie, 1-7 iunie, 1-7 septembrie, 1-7 decembrie), cititorii site-ului au posibilitatea sa voteze concurentul preferat. Durata perioadei de votare este de 7 zile. Procentul din numarul de voturi total acumulat de fiecare concurent este punctajul partial al acestuia.
(b) Administratorul site-ului, Ovidiu G. Lazar va vota separat astfel: va forma propriul clasament in care va da puncte de la 10 la 1. Concurentul pe care Ovidiu il considera cel mai bun va primi 10 puncte, al doilea 9 puncte si asa mai departe. Ceilalti concurenti vor primi cate 0 puncte partiale.
(c) Punctajul final pentru fiecare concurent se calculeaza adunand cele doua punctaje partiale.
(d) In caz ca doua sau mai multe persoane au acelasi punctaj, criteriul de departajare este numarul de voturi efectiv obtinut de la cititorii site-ului (care s-au acumulat in punctajul partial 1)
(e) In cazul in care nici departajarea nu are efect in cazul a doi sau mai multi concurenti de pe podium (primele 3 locuri), toti concurentii vor imparti locul pe podium.

Se recomanda ca pozele sa fie cat mai clare, culorile sa se vada bine iar tinuta sa fie vizibila in totalitate.Se mai recomanda, de asemenea, evitarea greselilor de stil (sosete albe) si a articolelor vestimentare considerare fara stil (geci, hanorace, echipamente sport etc.)

Premiile pentru aceasta editie sunt urmatoarele:

Premiul intai: o carte “Fii cu stil” plus o carte “43 tinute comentate”
Premiul al doilea: o carte “Fii cu stil”
Premiul al treilea: o carte “Fii cu stil”

Succes tuturor concurentilor!

Related Posts with Thumbnails

February 14th, 2012 Concursuri

  1. February 15th, 2012 at 01:18 | #1

    Poza lui Ionutz:

  2. jerome
    February 15th, 2012 at 04:04 | #2

    Ionutz e descultz? :))

  3. February 15th, 2012 at 10:38 | #3

    Sper ca nu. :) Ionutz, daca imi trimit o poza si cu partea de jos o voi atasa la prima poza.

  4. February 15th, 2012 at 11:07 | #4

    Ochelari de soare iarna?
    Si in plus, cate pulovere ai pe tine? Poate ai vrut sa incerci sa faci layering, dar crede-ma, nu se face asa.

  5. Cosmin
    February 15th, 2012 at 15:48 | #5

    Da-mi voie sa te contrazic.O geaca parka si un hanorac pot fi cu stil.Trebuie sa stii ce sa alegi si cum sa combini.

  6. PETRE PANESCU
    February 15th, 2012 at 17:27 | #6

    [concurent retras din concurs]

  7. Raul
    February 15th, 2012 at 19:25 | #7

    Succes participantilor!

    Desi e bine ca ai schimbat regulamentul,am mai vazut reguli asemanatoare si la un alt concurs.

  8. February 15th, 2012 at 19:28 | #8

    Tinuta lui Viorel:

  9. February 16th, 2012 at 10:41 | #9

    Adelin Dumitru :

    Ochelari de soare iarna?

    E ok atata timp cat e soare afara (se vede in poza). Din cate stiu, razele UV sunt la fel de puternice indiferent de anotimp.

  10. DoarEu
    February 16th, 2012 at 10:44 | #10

    Ionut @ mi se pare aiurea ,la gat este o esarfa? daca ..da,nu o purta asa..pe langa ca ai lasat ultimul nasture inchis ,blugii stau aiurea pe tine,foloseste un croitor,probabil pantofii dadeau alt aer tinutei

    Viorel @ te crezi cu stil ? nu prea cred,total aiurea,alb-negru?,specific cocalarului de la tara,ma refer la modul de asortare,unde-i cureaua DG sau Versace? ..pacat,dadea mai bine ,SINGURUL LUCRU CARE L-AS PASTRA DIN TINUTA TA ESTE PALTONUL,ma rog..daca ai stii sa le combini si pe celelalte ..btw,o intrebare,te duceai la discoteca :> ?

    Petre @ o tinuta simpla,nu cu stil .

  11. DoarEu
    February 16th, 2012 at 10:45 | #11

    Pentru cultura ta Adeline,albul zapezii + soarele iti afecteaza ochii

  12. DoarEu
    February 16th, 2012 at 10:48 | #12

    Viorel @ singurul lucru care-l apreciez este ca nu te pensezi precum o femeiabarbatus ,felictari

  13. February 16th, 2012 at 10:54 | #13

    Raul :

    Succes participantilor!

    Desi e bine ca ai schimbat regulamentul,am mai vazut reguli asemanatoare si la un alt concurs.

    Da, la editia precedenta multa lume mi-a spus ca ar trebui ca 50% din punctaj ar trebui sa vina de la mine pentru a evita voturile en gros.

  14. February 16th, 2012 at 11:01 | #14

    Ovidiu :

    Poza lui Ionutz:

    O sa incep si eu sa comentez incepand cu aceasta editie.

    Ionut, imi place cum ai asortat cele doua pulovere. Nu sunt fanul acelei glugi, mi se pare mult prea mare. Imi place foarte tare cum maronul se repeta pe pulovere si pe lentila ochelarilor.

    As fi vrut sa vad si incaltamintea iar jeansii aceia cred ca ar merge putin scurtati, poate si stramtati in partea de jos.

    Vizavi de nasturi, era mai bine sa ii tii inchisi. Am observat ca inclusiv unul dintre nasturii de la mijloc a ramas desfacut din greseala. Fiind afara si fiind iarna, cel mai bine e sa te “cotosmanesti” bine de tot. :)

    Acea esarfa nu te protejeaza prea bine de frig, ar fi trebuit inlocuita cu un fular si facut alt nod.

  15. February 16th, 2012 at 11:10 | #15

    Ovidiu :

    Tinuta lui Viorel:

    Viorel,

    In primul rand, puloverul lipseste cu desavarsire. La o tinuta de iarna ai nevoie de mai multe straturi de haine, chiar daca porti palton.

    Pantalonii trebuie scurtati, pantofii inlocuiti cu niste ghete de sezon. daca nu vrei sa mergi pe culoare, poti merge linistit pe niste ghete sau cizme din piele intoarsa pentru un plus de stil.

    Freza e interesanta si ma bucur ca te-ai gandit la acest aspect. cred ca iti alungeste putin cam mult fata, poate una nu asa de inalta si care sa adauge greutate in lateralul capului ar fi mers mai bine.

    Coloristic, contrastul este unul la care se mai poate lucra. Daca nu iti place sa porti culori, joaca-te cu nuante de gri (pantaloni gri, pulover alb + gri etc etc.)

    De asemenea, incearca niste imprimeuri.

  16. FaLa
    February 17th, 2012 at 19:45 | #16


  17. February 17th, 2012 at 23:54 | #17

    Pot sa pun mai multe poze? Nu am o poza edificatoare pentru toata tinuta..

  18. February 18th, 2012 at 12:16 | #18

    Daca pozele sunt pentru aceeasi tinuta, da.

  19. PETRE PANESCU
    February 18th, 2012 at 12:56 | #19

    @Ovidiu

    @Ovidiu
    da. la gat am o esarfa (poza) iar caciula am luat-o de la Moscova si scrie Moscow pe ea (am atasat poza de asemenea) scaled.php?server=827&filename=esarfa.jpg&res=medium
    scaled.php?server=28&filename=p1070872.jpg&res=medium

  20. PETRE PANESCU
    February 18th, 2012 at 13:00 | #20

    @Ovidiu
    de asemenea am trimis poza separata si cu cizmele ce le-am purtat scaled.php?server=401&filename=cizmelemele.jpg&res=medium

  21. February 18th, 2012 at 13:26 | #21






    Sper ca nu am exagerat cu pozele :)
    Si acum, cateva comentarii, desi stiu ca va urma si feedback-ul lui Ovidiu.
    Nodul de la cravata mi se stricase, initial era un half windsor ; n-am mai stat sa-l refac in momentul in care mi-am facut pozele.
    Am ales sa incalc regula asortarii maroului cu negrul, nu am facut asta niciodata, dar aseara m-am gandit sa incerc. Nu mi s-a parut asa deranjant precum crezusem initial.
    De asemenea, am optat pentru asortarea cotierelor puloverului cu ghetele brogue si cu , cureaua, desi nuantele sunt oarecum diferite.

  22. February 18th, 2012 at 13:58 | #22

    Am scris din greseala ghete brogue, nu stiu la ce ma gandeam. Vroiam sa spun chelsea..

  23. Gigel:)
    February 18th, 2012 at 23:49 | #23

    Observ o schimbare in bine: daca la editia trecuta ai promovat pe podium un participant care purta niste sosete albe care iti” scoteau ” efectiv ochii acum vad ca ai recomandat participantilor sa se abtina…Ce inseamna asta?…Ipocrizie sau ai trecut la un alt nivel de stil?…Si sa fim foarte bine intelesi: sunt doar constatari si intrebari nu e nimic care sa provoace alte polemici sau divergente!…

  24. Gigel:)
    February 19th, 2012 at 00:09 | #24

    Ionutz-era buna o poza cu incaltamintea…si cam “incotosmanat ” cu ambele pulovere groase purtate impreuna…
    Petre Panescu- lipsita de stil tinuta ta…Sau buna de sanius sa zicem!probabil te marcase frigul din MAMA RUSIA!
    Viorel- daca aveai un pulover/cardigan /sau o vesta macar ,colorata(orice dar nu alb sau negru ) erai pe podium pana acum!asa…ghinion
    Fala – nu se vede nimic in poza aia dar pare cea mai promitatoare tinuta( calitatea pozei fiind slaba nu se vad elementele foarte bine)
    Adelin-credeam ca daca postezi pe siteurile de profil ,citesti si articolele respective dar ce vad in pozele trimise de tine la ultimele trei editii arata ca nu o prea faci! Cu ce te deranjeaza ca Ionut poarta ochelari de soare,acum iarna?…eu am in masina doua perechi de ochelari tot timpul!sunt nedespartit de ei indiferent de anotimp ii port,soare sa fie!…Nu ii port in club,in mall,sau in locuri inchise cum mai vad prin baruri sau restaurante,dar in rest…Referitor la tinuta ta mie nu imi inspira nimic !cred ca nu prea ai imaginatie desi ai atat de mult material la dispozitie ,pete de culoare zilnice

  25. Gigel:)
    February 19th, 2012 at 00:13 | #25

    Imi pare rau Adelin dar e o tinuta banala!…vreau sa spun ca e o tinuta buna dar nu e cu nimic iesita din comun!cravata aia mov ai avuto si la editia de toamna ,locatia pare aceeasi..fa un efort,o schimbare!nu e greu dar cred ca esti lipsit de curaj atata tot!Succes tuturor!

  26. February 19th, 2012 at 00:53 | #26

    Gigel:) :

    Observ o schimbare in bine: daca la editia trecuta ai promovat pe podium un participant care purta niste sosete albe [...] nu e nimic care sa provoace alte polemici sau divergente!…

    Din pacate cred ca e intr-adevar ceva care sa provoace polemici. Nu a fost nicio promovare din partea mea a acelui participant pe podium. Podiumul editiei precedente a fost stabilit in totalitate prin voturile cititorilor.

  27. February 19th, 2012 at 01:35 | #27

    Cine e gigel asta? :))

  28. February 19th, 2012 at 10:36 | #28

    Adelin Dumitru :

    Si acum, cateva comentarii, desi stiu ca va urma si feedback-ul lui Ovidiu.
    Nodul de la cravata mi se stricase, initial era un half windsor ; n-am mai stat sa-l refac in momentul in care mi-am facut pozele.
    Am ales sa incalc regula asortarii maroului cu negrul, nu am facut asta niciodata, dar aseara m-am gandit sa incerc. Nu mi s-a parut asa deranjant precum crezusem initial.
    De asemenea, am optat pentru asortarea cotierelor puloverului cu ghetele brogue si cu , cureaua, desi nuantele sunt oarecum diferite.

    Salut,

    E ok tinuta, e clar ca esti un fan al stilului formal.

    Ce as schimba la ea:

    - as alege un palton bleumarin, ar merge mai bine cu maronul
    - manusile le-as asortacu cizmele si cureaua
    - as adauga o batista de buzunar la palton (alba, mov cu alb, sau albastru inchis in cazul unui palton bleumarin de exemplu)
    - as adauga un ceas – curea maro sau gri

    Desi sunt fanul culorii, as lasa tinuta asta exact asa (cu exceptia sugestiilor de mai sus), nu as incerca sa o incarc si mai mult, eventual cu imprimeuri.

  29. February 19th, 2012 at 12:17 | #29

    Salut tuturor
    Tinuta mea este alcatuita din 3 culori :
    Negru +Bleumarin+Maro
    Haina – > Neagra
    Bleumarin -> Puloverul , Pantalonii , Fularul,Sosetele(nu sunt vizibile)
    Maro – Ghetele , Sapca(Basca),Cureaua(nu este vizibila)
    Tinuta este una lejera , fara prea multe culori si usor de ales
    Combinatia nu mi se pare incarcata iar nuantele de maro pe negru sau bleumarin dau putin contrast

  30. Gigel:)
    February 19th, 2012 at 12:35 | #30

    Pai exact asta am zis si eu…Cu alte cuvinte e banala,dar daca spun eu asta creez polemici?…chiar si o batista daca adauga sau o esarfa colorata in locul fularului gri si era schimbata toata tinuta!…Cred ca iar citesti printre randuri si iei doar ce e critic din ele!…Gigel e un om ca si oricare Adelin ,care iti da un feedback fara rautate sau frustrare,doar la obiect!…

  31. February 19th, 2012 at 12:49 | #31

    N-am gasit palton bleumarin, am cautat mult timp dar nimic care sa-mi placa.
    Manusile sunt un maro inchis, nu stiu daca se vede acest lucru bine. Ceas nu port, desi stiu ca poate ar trebui..

  32. Gigel:)
    February 19th, 2012 at 12:59 | #32

    Adelin…Ne cunoastem stai linistit,doar ca ai uitat:)))

  33. February 19th, 2012 at 13:13 | #33

    Adelin Dumitru :

    N-am gasit palton bleumarin, am cautat mult timp dar nimic care sa-mi placa.
    Manusile sunt un maro inchis, nu stiu daca se vede acest lucru bine. Ceas nu port, desi stiu ca poate ar trebui..

    Stiu problema cu gasitul hainelor, e ok. Sunt doar niste sugestii. Sunt sigur ca daca am sta sa analizam si mai mult tintua, am putea veni chiar cu zeci de sugestii.

  34. February 19th, 2012 at 13:22 | #34

    Gigel:) :

    Pai exact asta am zis si eu…Cu alte cuvinte e banala,dar daca spun eu asta creez polemici?…chiar si o batista daca adauga sau o esarfa colorata in locul fularului gri si era schimbata toata tinuta!…Cred ca iar citesti printre randuri si iei doar ce e critic din ele!…Gigel e un om ca si oricare Adelin ,care iti da un feedback fara rautate sau frustrare,doar la obiect!…

    Gigel,

    Uita-te la acuzatiile pe care le aduci. Unele din ele sunt binevenite dar la altele iti dai cu stangu-n dreptul. Dau ca exemplu doar concurentul cu sosete albe din editia precedenta pe care l-as fi “promovat pe podium”. Ti-a luat 3 propozitii sa jignesti, desi concurentul a ajuns acolo prin votul publicului.

    Mie mi-e clar ca ai o problema de comunicare iar faptul ca te dezvinovatesti singur la aproape fiecare post pe care il scrii e dovada vie in acest sens.

    Hai sa discutam despre stil. Ce ar putea purta fiecare, ce i s-ar potrivi mai bine, cum ar iesi mai ieftin cu hainele, ce haine sa paorte fiecare in functie de personalitate si preocupari. Asta este rostul fundamental al concursului.

    Oricum in afara de “acuzatia sosetelor albe” nu am vazut nicio problema in comentariile tale din 2012 de pe FiiCuStil (fata de 2011) deci e un pas mare inainte.

  35. Gigel:)
    February 19th, 2012 at 22:49 | #35

    Ok…e clar ca avem o problema de comunicare din moment ce eu fac niste critici si tu induci in vreun fel ideea ca il jignesc pe cel vizat!…sunt foarte putini cei care aduc argumente in comentariile lor fata de mine care totusi le sustin intrun fel sau altul!…nu cred ca am jignit concurentul cu sosete albe si nici pe cei ce l-au votat prin faptul ca e o greseala de stil si ca nu avea ce cauta acolo!Esti de acord cu mine?…In plus ,nu m-am scuzat si dezvinovatit dar nu vroiam ca cititorii tai sa ma inteleaga gresit si de data asta!…dar cred ca o sa fie la fel pentru ca incerci sa le induci starea asta desi daca altii chiar jignesc sau critica aiurea fara argumente ,nu reactionezi la fel!
    In aceasta editie sunt convins ca Fala are cea mai buna tinuta pana acum dar e dezavantajat de faptul ca e facuta in interior si o calitate slaba a imaginii,altfel ar ocupa locul 1.

  36. Flavius
    February 19th, 2012 at 22:52 | #36

    Adelin… te inteleg… si eu am cautat mult timp un palton… dar toate erau negre sau gri…Referitor la Gigel…Bai Ovidiu…fa cumva sa nu mai poata da comentarii omu ala…are o problema grava de comunicare…nu face decat sa critice si sa comenteze…eu unu m-am saturat sa tot aud de el si sa tot vad cum se baga in seama la orice :P Salut ! ;)

  37. Adi Balas
    February 19th, 2012 at 23:05 | #37

    Pana cand se pot trimete poze cu super-tinute?
    N-am vazut nici o tinuta buna din pacate.
    Adelin,cu privirea lui de cameleon,vrea sa para mai in varsta decat este!

  38. Gigel:)
    February 19th, 2012 at 23:19 | #38

    Ca sa nu ma cert cu oamenii te las sa ii spui tu lui Ionut M. care e treaba cu negrul si maroul!…
    Si celorlalti posibili concurenti le putem spune ca o tinuta de iarna trimisa pentru concurs ar trebui sa fie totusi plina de stil!
    Cand spunem” O TINUTA DE IARNA “nu vrem sa stim cum s-au imbracat cand au mers la ski sau sanius,ci o tinuta de iarna PLINA DE STIL,baieti!…asa ca si siteul ,fiti cu stil!…

  39. Gigel:)
    February 19th, 2012 at 23:30 | #39

    In plus se pare ca participantii au inteles prin tinuta de iarna ,tinutele de ski sau sanius,nu o tinuta plina de stil care sa “bata” ceilalti concurenti stilati!

  40. February 19th, 2012 at 23:40 | #40

    Flavius tu nu pui tinuta?

  41. Andrei
    February 20th, 2012 at 08:32 | #41

    @Flavius,nu te pune nimeni sa-i citesti comentariile lui Gigel. :) Daca aia e parerea lui ,cu ce te deranjeaza pe tine toata treaba asta? Nici macar nu erai vizat in acea “critica” .

  42. Gigel:)
    February 20th, 2012 at 10:17 | #42

    Flavius…care e problema ta?…ce am criticat?…am dat feedback la tinute!…chiar sunt curios sa aud parerea ta despre tinutele participante!punctual,argumente…Te ascult!

  43. February 20th, 2012 at 10:22 | #43

    Tinuta si comentariul lui Stefan V:

    1Caciula ruseasca de iarna neagra.
    2Esarfa putin mai groasa, am folosit-o pentru o pata de culoare.
    3Palton de culoare neagra care se asorteaza cu caciula si ghetele.
    4Tricou alb simplu.
    5Pulover tip cardigan de culoare gri deschis.
    6Pantaloni slim fit kaki.
    7.Ghete “desert boots” din piele intoarsa neagra.

  44. February 20th, 2012 at 10:30 | #44

    Gigel:) :

    Ok…e clar ca avem o problema de comunicare din moment ce eu fac niste critici si tu induci in vreun fel ideea ca il jignesc pe cel vizat!…sunt foarte putini cei care aduc argumente in comentariile lor fata de mine care totusi le sustin intrun fel sau altul!…nu cred ca am jignit concurentul cu sosete albe si nici pe cei ce l-au votat prin faptul ca e o greseala de stil si ca nu avea ce cauta acolo!Esti de acord cu mine?…In plus ,nu m-am scuzat si dezvinovatit dar nu vroiam ca cititorii tai sa ma inteleaga gresit si de data asta!…dar cred ca o sa fie la fel pentru ca incerci sa le induci starea asta desi daca altii chiar jignesc sau critica aiurea fara argumente ,nu reactionezi la fel!
    In aceasta editie sunt convins ca Fala are cea mai buna tinuta pana acum dar e dezavantajat de faptul ca e facuta in interior si o calitate slaba a imaginii,altfel ar ocupa locul 1.

    Jignirea imi era adresata mie si a fost complet gratuita. Am mai zis deja ca nu l-am promovat pe acel concurent pe podium.

    Ti-am zis si la telefon: daca va certati intre voi puteti sa o faceti pana la un punct insa cand cineva ma ataca pe mine (pe fata si intr-un mod absolut mincinos cum a fost in acest caz) cum ai facut-o tu, atunci reactionez rapid.

    Repet pentru ultma oara: concurentul a ajuns pe podium strict prin voturile participantilor. Eu nu am votat cu el.

  45. February 20th, 2012 at 10:32 | #45

    Flavius :

    Adelin… te inteleg… si eu am cautat mult timp un palton… dar toate erau negre sau gri…Referitor la Gigel…Bai Ovidiu…fa cumva sa nu mai poata da comentarii omu ala…are o problema grava de comunicare…nu face decat sa critice si sa comenteze…eu unu m-am saturat sa tot aud de el si sa tot vad cum se baga in seama la orice :P Salut ! ;)

    Cel mai bine este sa-l ignori de-acum incolo. Avem prea multe tinute de discutat si unora din baieti chiar le-ar prinde bine un feedback din partea ta. ;)

  46. February 20th, 2012 at 10:33 | #46

    Adelin Dumitru :

    Flavius tu nu pui tinuta?

    Conform regulamentului nu are voie insa daca vrea sa puna una “onorifica” atunci o public, cu mentiunea ca nu va fi afisata in momentul in care incepe perioada de votare.

  47. February 20th, 2012 at 10:34 | #47

    Adi Balas :

    Pana cand se pot trimete poze cu super-tinute?
    N-am vazut nici o tinuta buna din pacate.
    Adelin,cu privirea lui de cameleon,vrea sa para mai in varsta decat este!

    Pozele se pot pune/trimite pe mail pana in data de 29 februarie inclusiv.

  48. February 20th, 2012 at 10:36 | #48

    Gigel:) :

    Flavius…care e problema ta?…ce am criticat?…am dat feedback la tinute!…chiar sunt curios sa aud parerea ta despre tinutele participante!punctual,argumente…Te ascult!

    Gigel, tu dai feedbackuri bune insa cumva lucrurile iau alta intorsatura. :))

    Eu mi-am exprimat si clarificat ce am avut de zis vizavi de “problema promovarii pe podium” (si nu de “problema sosetelor albe” cum ziceai tu). In rest nu am nicio problema cu Gigel in 2012. :)

  49. Gigel:)
    February 20th, 2012 at 14:57 | #49

    Ok..hai sa terminam pentru totdeauna!…
    Te rog sa imi arati cuvintele mele “jignitoare ” din criticile mele!…daca imi arati cel putin un cuvant ,o fraza prin care eu am jignit atunci imi scot palaria!…Daca nu,astept scuze!…Le primesc,mai revin pe acest site!….Nu le primesc ,asta e!…
    Flavius …am crezut ca ai ajuns la ceva concluzii mai obiective in legatura cu mine dar probabil ca esti orbit in subiectivitatea ta si nu reusesti sa vezi partea buna a lucrurilor/discutiilor!…am cam obosit sa ma cert pe tema asta dar abia astept sa vad pe cine si in ce fel am jignit!…Te simti in pericol ca as putea castiga concursul daca particip?…relax!…

  50. PETRE PANESCU
    February 20th, 2012 at 18:54 | #50

    din pacate vad ca exista probleme incepand de la organizarea concursului pana la … voturi.

    1. Concursul se numeste “Tinute de iarna 2011″ si vad ca unii habar nu au ce inseamna cuvantul stil :)), insa stiu sa critice.

    2. Cine ii voteaza pe participantii concursului? Castigatorii se aleg in urma criticilor?
    Daca tot se spun critici aici, nu vad de ce va luati de Gigel cand si el are o parere, indiferet daca e buna sau nu, dar e parerea lui.

    3. Eu am aratat poza exact cu una dintre tinutele ce le-am purtat in aceasta iarna (poza este facuta in Ianuarie in Suedia, nu la MAMA RUSIE cum spune Gigel :)) )

    4. Asta nu este “concurs de stil” ci “concurs de critici” .

    5. Imi cer retragerea din concurs. Am aplicat crezand ca vor fi persoane care au habar ce inseamna un stil vestimentar de iarna, si daca ceea ce port eu e causual , atunci ar trebui sa se uite prin reviste de moda etc sa vada ce este stilul causual ;) Succes pe mai departe, participantilor!

  51. February 20th, 2012 at 19:40 | #51

    Se scrie “casual”, dragule, si nu vad ce legatura are stilul cu moda. Stilul e o categorie imuabila, in timp ce moda e trecatoare. Imi pare rau sa aflu ca tu te bazezi pe cine stie ce reviste de moda.

  52. February 20th, 2012 at 19:42 | #52

    Gigel,” Ce inseamna asta?…Ipocrizie sau ai trecut la un alt nivel de stil?”
    Deci sper sa nu te mai prindem pe aici

  53. Gigel:)
    February 20th, 2012 at 20:52 | #53

    Petre Panescu…am accentuat Mama Rusia avand in vedere decorul in care ai facut poza…scrisul cu MOSCOW…faptul ca ai zis ca ai cumparato din Moscova…Te-ai prins?…zapada,caciula cu scrisul “MOSCOW”… ai luato din Moscova…am facut legatura cu Mama Rusia…te-ai prins?…Trebuia sa fii pregatit cand ai trimis poza pt concurs sa suporti critici!…
    Cred ca greseala mea e ca sunt prea direct ,franc in ceea ce spun…Adica daca Adelin spune:”ochelari de soare iarna???” , no pb!Daca in schimb o spune Gigel?…Mazilitil!Jigneste!…
    Adelin
    Pot sa am ce parere vreau in legatura cu participantii/pozele din concurs la fel ca oricare altul!…despre tinuta ta am expus parerea mea!…Nu trebuie sa te deranjeze!…asta e nivelul tau!…asteapta si alte feedbackuri si fa o comparatie!

  54. February 20th, 2012 at 21:16 | #54

    Nu esti prea destept nu?Pacat de varsta pe care o ai.
    Citez : “Te rog sa imi arati cuvintele mele “jignitoare ” din criticile mele!…daca imi arati cel putin un cuvant ,o fraza prin care eu am jignit atunci imi scot palaria!…Daca nu,astept scuze!…Le primesc,mai revin pe acest site!….Nu le primesc ,asta e!…”

    Ti-am aratat prin ce ai jignit, acum ai face bine sa te tii de cuvant

  55. February 20th, 2012 at 21:20 | #55

    OK, baieti, sa incercam sa punem capat disputelor…

  56. February 20th, 2012 at 21:24 | #56

    PETRE PANESCU :

    din pacate vad ca exista probleme incepand de la organizarea concursului pana la … voturi.

    1. Concursul se numeste “Tinute de iarna 2011″ si vad ca unii habar nu au ce inseamna cuvantul stil :)), insa stiu sa critice.

    2. Cine ii voteaza pe participantii concursului? Castigatorii se aleg in urma criticilor?
    Daca tot se spun critici aici, nu vad de ce va luati de Gigel cand si el are o parere, indiferet daca e buna sau nu, dar e parerea lui.

    3. Eu am aratat poza exact cu una dintre tinutele ce le-am purtat in aceasta iarna (poza este facuta in Ianuarie in Suedia, nu la MAMA RUSIE cum spune Gigel :)) )

    4. Asta nu este “concurs de stil” ci “concurs de critici” .

    5. Imi cer retragerea din concurs. Am aplicat crezand ca vor fi persoane care au habar ce inseamna un stil vestimentar de iarna, si daca ceea ce port eu e causual , atunci ar trebui sa se uite prin reviste de moda etc sa vada ce este stilul causual ;) Succes pe mai departe, participantilor!

    Dupa perioada de inscrieri va exista o perioada de votare. Toate pozele vor fi puse intr-un articol separat si fiecare va putea sa-si aleaga preferatul. Apoi voi vota si eu separat iar dupa vreo 10 zile voi anunta castigatorii.

    Criticile prin comentarii sunt ceva obisnuit si e bine ca sunt. Din pacate, de multe ori se ajunge la dispute aprinse. E normal sa fii criticat, toata lumea a fost criticata la un moment dat.

    Vizavi de tinuta, cred ca esti de acord ca nu e perfecta, desi ai unele elemente in ea care chiar mi-au placut.

    Daca inca mai doresti retragerea din concurs, se poate rezolva.

  57. Gigel:)
    February 20th, 2012 at 22:32 | #57

    adelin….
    Tot nu te inteleg ” dragule” ….
    Poti sa fii mai explicit?….unde e jignirea?

  58. Adi Balas
    February 21st, 2012 at 00:51 | #58

    IONUTZ=ANTI-STIL
    PETER PAN=OK
    VIOREL=combinatia alb/negru ma ustura la uachi, in special in acest anotimp.
    Fala=acolo e cumva o batista de buzunar la palton?scoate-o imediat!batista de buzunar se poarta doar la sacou,altfel vei da impresia de trying too hard.in rest,OK
    Adelin=tinuta ok,chiar cea mai buna.Tot nu pricep insa ce problema ai la ochi,esti sasiu cumva?( intreb fara urma de rautate,doar condescendenta)
    IONUT M=wtf???
    stefan v=double wtf
    Gigele,de unde atata dorinte de cearta cu pustani pe net?Na-i vreo nevasta,copii care sa-ti urle de foame?
    REVIN CU POZE DE IARNA!!!

  59. Andrei
    February 21st, 2012 at 01:16 | #59

    Gigele,sfatul meu,nu-ti mai bate capul. Nu prea ai cu cine si oricum,e o pierdere de vreme toata discutia asta “nu am facut! …ba da,ai facut!”…

  60. Gigel:)
    February 21st, 2012 at 08:41 | #60

    Adi Balas …ce revenire puternica de la treiningul desavarsit pe care il expuneai la o editie anterioara pana la sfaturile tale pline de stil…ma uimesti !de ce crezi ca e pus totusi buzunarul ala la palton sau sacou?…sa iti pui niscaiva maieu de rezerva in el?…dar trebuie sa iti dau dreptate Adelin are cea mai buna tinuta pana in prezent,in conditiile in care restul participantilor parca se pregateau de sanius!…no ofense!…dar faptul ca il surprinde faptul ca se pot purta ochelari de soare iarna ,spune totul despre cunostintele lui despre stil!…

  61. Gigel:)
    February 21st, 2012 at 08:56 | #61

    Adi Balas…stii ca “nu e treaba magarului de unde beau oile apa”?… Asta ca sa iti explic pe intelesul tau ca totul e sub control!…am vazut mai multe insinuari de genul asta pe aici!de unde ideea ca as fi vreun muritor de foame nu pricep!
    Andrei…incerc sa dau sfaturi in ideea ca acei barbati ca si mine interesati de stil vor invata ceva din sfaturile mele sau din feedbackurile date la concursuri sau diverse articole!Eu mi-am dat seama tarziu ca aveam nevoie de o schimbare si ca nu e ok cum ma imbrac si fac o gramada de greseli de stil!…Se pare ca nu sunt binevenit pe aici si chiar daca nu jignesc pe nimeni criticile mele sunt interpretate anapoda doar din aversiunea creata in trecut…
    Ce zici Ovidiu?…schimbam Nicknameul gigel:) cu altul si imi pastrez tonul criticilor ca sa verificam teoria mea?…
    Cred ca le fac pe plac si ma las pagubas…

  62. February 21st, 2012 at 10:45 | #62

    Adi Balas :

    IONUTZ=ANTI-STIL
    PETER PAN=OK
    VIOREL=combinatia alb/negru ma ustura la uachi, in special in acest anotimp.
    Fala=acolo e cumva o batista de buzunar la palton?scoate-o imediat!batista de buzunar se poarta doar la sacou,altfel vei da impresia de trying too hard.in rest,OK
    Adelin=tinuta ok,chiar cea mai buna.Tot nu pricep insa ce problema ai la ochi,esti sasiu cumva?( intreb fara urma de rautate,doar condescendenta)
    IONUT M=wtf???
    stefan v=double wtf
    Gigele,de unde atata dorinte de cearta cu pustani pe net?Na-i vreo nevasta,copii care sa-ti urle de foame?
    REVIN CU POZE DE IARNA!!!

    Nu vad problema cu batista de buzunar la palton. Si eu o port si am purtat-o inclusiv la o jacheta din piele.

    De acord ca tinuta lui Adelin foarte ok insa si cea a lui Fala e reusita.

    Sper ca pozele de iarna o sa fie mai clare decat cea de acum doua editii.

  63. February 21st, 2012 at 10:46 | #63

    Gigel:) :

    Adi Balas…stii ca “nu e treaba magarului de unde beau oile apa”?… Asta ca sa iti explic pe intelesul tau ca totul e sub control!…am vazut mai multe insinuari de genul asta pe aici!de unde ideea ca as fi vreun muritor de foame nu pricep!
    Andrei…incerc sa dau sfaturi in ideea ca acei barbati ca si mine interesati de stil vor invata ceva din sfaturile mele sau din feedbackurile date la concursuri sau diverse articole!Eu mi-am dat seama tarziu ca aveam nevoie de o schimbare si ca nu e ok cum ma imbrac si fac o gramada de greseli de stil!…Se pare ca nu sunt binevenit pe aici si chiar daca nu jignesc pe nimeni criticile mele sunt interpretate anapoda doar din aversiunea creata in trecut…
    Ce zici Ovidiu?…schimbam Nicknameul gigel:) cu altul si imi pastrez tonul criticilor ca sa verificam teoria mea?…
    Cred ca le fac pe plac si ma las pagubas…

    Poti sa pui ce nickname vrei, nu ma deranjeaza. Insa n-as pune la inima tot ce zice Adi Balas. :))

  64. February 21st, 2012 at 13:18 | #64

    Putini participanti anul acesta..

  65. Gigel:)
    February 21st, 2012 at 13:42 | #65

    Am spus si eu ca tinuta lui Fala e cea mai ok doar ca nu il ajuta ” cadrul” si calitatea proasta a imaginii…

  66. stefan v
    February 21st, 2012 at 13:43 | #66

    Mister Adi Balas, daca tot ai asa un simt critic dezvoltat, bazandu-te bineinteles pe cunostintele tale in stil te rog sa imi detaliez de ce tinuta mea ar fi un ” double WTF”? Daca esti asa mare doctor in stil de ce nu te afisezi cu o tinuta sa vedem si noi :-? sau ti-e team a ca ar iesi un triplu WTF ?

  67. PETRE PANESCU
    February 21st, 2012 at 16:54 | #67

    @Adelin Dumitru
    Vad ca tu nu ai citit ce scrie mai sus, insa imi comentezi ceea ce am postat

  68. PETRE PANESCU
    February 21st, 2012 at 17:05 | #68

    @Ovidiu
    da, imi doresc retragerea din concurs. stiu ca tinuta nu este perfecta, si nu ma deranjeza criticile, insa dupa cum ai spus si tu, se ajunge prea departe. asa sunt romanii, dau cu bata-n balta mereu. :)) tare ca desteptul ala imi critica greseala de spelling a cuvantului “casual” si referitor la revistele de moda… ma abtin de la comentarii, lucrez in domeniu si nu vreau sa jignesc pe nimeni. toti se inspira din reviste, tv, cataloage si nu recunosc;)! . romanii tot romani raman ;) … Ovidiu, felicitari ca ai incercat sa faci ceva frumos, dar nu prea se merita, sincer ;) Succes participantilor! Doresc in continuare retragerea din concurs.

  69. February 21st, 2012 at 19:27 | #69

    PETRE PANESCU :

    @Ovidiu
    da, imi doresc retragerea din concurs. stiu ca tinuta nu este perfecta, si nu ma deranjeza criticile, insa dupa cum ai spus si tu, se ajunge prea departe. asa sunt romanii, dau cu bata-n balta mereu. :)) tare ca desteptul ala imi critica greseala de spelling a cuvantului “casual” si referitor la revistele de moda… ma abtin de la comentarii, lucrez in domeniu si nu vreau sa jignesc pe nimeni. toti se inspira din reviste, tv, cataloage si nu recunosc;)! . romanii tot romani raman ;) … Ovidiu, felicitari ca ai incercat sa faci ceva frumos, dar nu prea se merita, sincer ;) Succes participantilor! Doresc in continuare retragerea din concurs.

    OK, am scos poza. Mersi de aprecieri, eu zic ca se merita pentru ca orice critica e un pas inainte pentru cel care o primeste. :)

  70. February 21st, 2012 at 21:27 | #70

    Adelin Dumitru :

    Putini participanti anul acesta..

    O sa se inghesuie spre final

  71. Adi Balas
    February 21st, 2012 at 22:01 | #71

    Din pacate inca nu am reusit sa fac rost de o camera photo de calitate,chiar vreau sa vad calitatea cartii lui Ovidiu deci o sa fac tot posibilul.
    Stefan v: Nu trebuie sa fii rautacios,este doar parerea mea,nu sunt doctor in stil dar te asigur ca am multi ani in spate de stil plus 30 de siteuri de profil carora le stiu continutul pe de rost.
    Nu imi place acel pandativ lame si caciula a la Lev Trotki.In rest,la o a doua privire nu mi se mai pare double wtf, e in regula,scuza-ma.Si da-le un cut acelor pantaloni sunt excesiv de lungi

  72. Andrei
    February 22nd, 2012 at 08:15 | #72

    Care sunt cele 30 de site-uri pe care le vizitezi? Zi-mi macar 10 din ele daca nu iti cer imposibilul ,si sa-mi/sa ne mai imbogatesc/imbogatim cunostintele. :)

  73. flavius
    February 22nd, 2012 at 20:42 | #73

    aceleasi discutii in fiecare editie :)… eu nu ma mai bag in ele…cum vad ca gigel insista sa “isi ocupe timpul”…chiar, nu ai o nevasta sau niste copii care sa iti urle prin casa ? esti mult prea activ la comentarii…nu particip la concurs :) sa fie clar…sper ca inca nu e nevoie sa sar cu o poza pt a convinge pe cineva;) hai sa ne pastram criticile pt noi…sau cel putin sa nu le turnam pe gat cu forta cuiva ;) Noroc baieti !

  74. Gigel:)
    February 23rd, 2012 at 01:10 | #74

    Flavius…tot nu inteleg ce vrei…sa nu mai comentez tinutele participante la concurs?…ar trebui sa le laud?…uitate si tu la ele si da un feedback…sunt curios ce crezi despre fiecare in parte!referitor la timpul meu si felul in care il ocup ,e problema mea!…Baiatul meu,la 11 ani are cunostinte mai ample despre stil decat cativa de pe aici care se cred detinatori al adevarului suprem in materie!
    Adelin …care sunt jignirile mele?sau tu criticile le numesti “jigniri”?
    In fine…am cam obosit sa ma cert cu voi pentru chestii care va depasesc !…

  75. Flavius
    February 23rd, 2012 at 16:21 | #75

    Ovidiu e in masura sa dea feedbackuri…nu am atributiile necesare sa critic in halul in care o faci tu…normal ca imi plac si mie niste tinute…unele mi se par banale… altele bunicele…dar nu o sa ma pun sa spun despre fiecare in parte… ;) o sa votez la timpul potrivit cu cel care imi va placea cel mai mult ;)

  76. February 23rd, 2012 at 18:39 | #76

    Suntem 6 concurenti, jumatate sunt premiati… frumoasa competitie :))

  77. Gigel:)
    February 23rd, 2012 at 21:42 | #77

    Si de ce eu sau altii nu suntem in stare sau abilitati sa dam feedback la tiutele prezentate?…clar,cu argumentele de rigoare!…nu crezi ca de fapt acesta este rostul unui blog de stil?!…si de ce caracterizezi modul in care comentez?…”in halul”???…am intrebat de cateva ori unde sunt jignirile mele dar nu primesc unraspuns la asta!…asta pentru ca am zis ca sunt ” tinute de sanius”!?… Asta e parerea mea si nu o poate nimeni schimba!…
    Referitor la podium cred ca Fala ar trebui sa ocupe toate trei locurile la cat sunt de slabe celelalte tinute!

  78. Flavius
    February 24th, 2012 at 12:26 | #78

    Si mie imi place Fala… dar la fel de mult imi place si Ionut M… chiar daca are niste pozitii ciudate de a poza… e o tinuta OK ;) tot timpul concurentii se ingramadesc la sfarsit! ;)

  79. February 24th, 2012 at 22:57 | #79

    Salut baieti sincer nu va inteleg certurile pe orice tema.. eu zic sa ii dam pace concursului si sa vedem ce iese noi aici in primul rand ar trebuii sa ne formam ca un grup in care sa vorbim discutam unde cand si cum apar haine de unde sa ne informam pe cine sa mai urmarim (case de moda,colectii…….etc.) certurile si comentariile legate de alti concurenti mi se par fara folos… o zi faina va doresc si mult succes celorlalti concurenti :)

  80. February 25th, 2012 at 02:54 | #80

    Adelin Dumitru :

    Suntem 6 concurenti, jumatate sunt premiati… frumoasa competitie :))

    Puteti vedea lucrurile si asa: cu cat sunt mai putini cu-atat sunt mai mari sansele de castig.

  81. Flavius
    February 25th, 2012 at 16:52 | #81

    @Ovidiu
    ar fi trebuit sa fie din ce in ce mai multi concurenti…in fiecare editie…trebuie facut ceva…:D e pacat de competitie:P

  82. February 25th, 2012 at 19:33 | #82

    Da, urmeaza sa mai trimit un newsletter. :)

  83. February 25th, 2012 at 20:18 | #83

    Mai sunt 4 zile în care te poți înscrie la concurs. Sunt doar 6 concurenți iar asta înseamnă că șansele tale să fii printre primii trei sunt extrem de mari.

    Vezi deja care sunt pozele participante. Nu trebuie decât să faci o ținută mai bună decât a lor și, preferabil, poza să fie cât clară.

  84. February 25th, 2012 at 20:20 | #84

    Ionut M :

    Salut baieti sincer nu va inteleg certurile pe orice tema.. eu zic sa ii dam pace concursului si sa vedem ce iese noi aici in primul rand ar trebuii sa ne formam ca un grup in care sa vorbim discutam unde cand si cum apar haine de unde sa ne informam pe cine sa mai urmarim (case de moda,colectii…….etc.) certurile si comentariile legate de alti concurenti mi se par fara folos… o zi faina va doresc si mult succes celorlalti concurenti :)

    Perfect de acord, Ionut. :)

  85. February 25th, 2012 at 21:28 | #85

    Tinuta lui Alexandru:


  86. roek
    February 26th, 2012 at 10:12 | #86

    Te sustin GIGEL !

  87. roek
    February 26th, 2012 at 10:17 | #87

    Stefan V @ oribila,ce cauta lantisorul ala la gat ? ti-ai pus esarfa in asa fel sa se vada lanticul ? cred ca stii ca nu te-a ajutat cu nimic in a-ti tine de cald,e iarna baiatule,nu mai sta cu gatul “belit” ,ti se pare ca ai stil daca se vede lanticul ? De cardigan nu zic nimic..sfatul meu e sa-l arunci ,pantalonii trebuie dusi la croitor.etc etc

  88. February 26th, 2012 at 11:52 | #88

    roek :

    Te sustin GIGEL !

    S-a terminat, Roek. Acum vorbim strict despre stil.

  89. February 26th, 2012 at 12:00 | #89

    roek :

    Stefan V @ oribila,ce cauta lantisorul ala la gat ? ti-ai pus esarfa in asa fel sa se vada lanticul ? cred ca stii ca nu te-a ajutat cu nimic in a-ti tine de cald,e iarna baiatule,nu mai sta cu gatul “belit” ,ti se pare ca ai stil daca se vede lanticul ? De cardigan nu zic nimic..sfatul meu e sa-l arunci ,pantalonii trebuie dusi la croitor.etc etc

    De acord, lantisorul trebuie sa dispara iar pantalonii scurtati. Cardiganul l-as pastra pentru ca poate fi pus in valoare de alte piese vestimentare. Din pacate, acel tricou alb nu face asta. Ar fi mers o camasa, poate una alba cu dungi subtiri gri?

    Esarfa, cel putin din poza, pare sa nu iasa prea mult in evidenta ca o pata de culoare.

  90. February 26th, 2012 at 15:57 | #90

    Tinuta lui Razvan,


  91. February 26th, 2012 at 16:11 | #91

    Tinuta lui alexandru ma amuza copios, dar imi place cea a lui Razvan. Nu se vad pozele asa vine, dar din cate imi dau seama, a ridicat sosetele peste pantaloni; o alegere indrazneata, dar nu arata rau. Ce nu imi place este faptul ca puloverul in V are decolteul prea adanc.

  92. February 26th, 2012 at 16:18 | #92

    Am vazut si eu decolteul dar e ok atata timp cat nu coboara mai jos de piept. Lasa sa se vada cravata mai bine. Imi place si asortarea manusilor cu ghetele.

  93. Gigel:)
    February 26th, 2012 at 18:58 | #93

    Tinuta lui Razvan e cea mai buna din concurs!exceptie combinatia negru/maro e foarte ok…
    Adelin…Decolteul e foarte ok atata timp cat stii sa il scoti in evidenta,e greu doar pentru unii sa faca asta…are un imprimeu pe pantaloni si sunt indoiti nu sunt sosetele!…
    Felicitari Razvan!…

  94. February 26th, 2012 at 20:12 | #94

    Ce e gigele, nu ti se pare lipsita de culoare?

  95. February 26th, 2012 at 20:40 | #95

    Touché! :D

    Cravata lui Adelin e o idee mai putin stridenta dar are imprimeu. In plus, paltonul e double breasted si nu a omis fularul pe care l-a si asortat. In plus are acele cotiere.

  96. stefan
    February 26th, 2012 at 21:25 | #96

    Roek, ai un simt critic foarte dezvoltat afirmi ca tinuta mea e oribila. Sincer mie mi se pare comentariul tau oribil in special agresivitatea cu care a fost scris.
    Ok, am inteles ca partea cu lantisorul de la gat nu ti-a placut insa sa stii ca nu m-am gandit niciun moment sa aranjez esarfa in asa fel incat sa il evidentiez. Partea cu aruncatul cardiganului denota faptul ca ai un caracter ieftin si plin mitocanie. Lasa-ma sa te intreb ceva: Ai dat tu banii pe gardicanul acela? ai muncit tu pentru el? ba mai mult te-a intrebat cineva de vreun sfat in privinta cardiganului? De ce critici atat de vehement? De ce nu vezi si partea buna din tinuta? Care sunt sigur ca exista. Participa si tu cu o poza sa vedem esti mai bun? Ti-ar conveni sa iti critice cineva tinuta si sa-ti dea sfaturi penibile gen : ‘aruncarea lor la gunoi’? cand chiar nu e cazul de asa ceva.
    Partea trista la papagalii vopsiti ca tine, este ca o sa ajungeti si dupa 50 de ani de studiat stil pe internet, aceeasi mediocrii cu aceleasi cunostinte, ba mai mult o sa aveti mintea mai “belita” decat o aveti acum.
    Sa ai o zi buna Roek ;)

  97. February 26th, 2012 at 21:45 | #97

    Stefan,
    Stiu ca te simit jignit insa te rog mult sa nu jignesti inapoi, nu de alta dar iar o luam de la capat…

  98. Gigel:)
    February 26th, 2012 at 22:19 | #98

    Ovidiu
    Nu m-a atins deloc si stii asta!
    Adelin…Comparativ cu cele 4 poze ale tale ,pozele lui Razvan ( care sunt numai doua) ne arata (in ambele!)tinuta intreaga( cap /”coada”)…nu imi place ca asorteaza negrul (sper sa fie bleumarin-RAZVAN :e negru sau bleumarin?)cu maro dar e ok…are un echilibru ..respecta pata de culoare ( o ai si tu dar e aceeasi cravata de la editia trecuta)
    Si daca tot vrei sa fii bagat in seama sa spunem lucrurilor pana la capat:
    1.camasa : de ce nu inchei ultimul nasture daca tot porti cravata?
    2. Ce e zona aia asa de importanta de ai facut poza tot in acelasi loc?iti poarta noroc?
    3.m-ai recunoscut?
    4.daca tot nu suporti ochelarii de soare iarna,de ce nu ai comentat mai amplu tinuta lui Alexandru?..doar te amuza?nu dai un feedback in care sa argumentezi de ce te amuza?…nu de alta,dar sa radem si noi!…pe mine de exemplu ma face sa plang ,pentru ca :
    a)afara e cam frig si nu e soare si poarta ochelari de soare( daca ii poarta ca si mine pt ca il deranjeaza “albul zapezii-o fi alba sau asa vrem noi sa o vedem?-e ok,dar daca ii poarta doar de fitze atunci …pas)…anyway e cam intuneric…
    b)cred ca are ceva blugi albi sau deschisi la culoare care vin in acelasi ton cu parka alba si cu esarfa la fel(lipsa de imaginatie)
    c)pare destul de rece ,are manusi …un inceput de chelie dar nu are nimic pe cap
    d) daca citea comenturile de pe aici ,observa ca “o tinuta de iarna” nu inseamna tinuta de ski,sanius sau de scos cainele la plimbare…ci o tinuta cu stil…

    Ovidiu
    Pentru Adelin se pare ca e mai important premiul decat competitia si te rog sa il trimiti anticipat si sa imi faci favoarea sa fie cadou din partea mea!o sa platesc eu tot!…No ofense!it is my pleasure!

  99. February 26th, 2012 at 22:30 | #99

    Gigel,

    Adelin si cum mine ne refeream la tinuta lui Razvan, baiatul cu cravata rosie.

    Tu vorbesti de Alexandru, baiatul cu parka si ochelarii de soare. Nu inteleg cum ai ajuns acolo.

  100. February 26th, 2012 at 22:35 | #100

    Gigele, ma amuza oameni care au pretentia ca stiu engleza si se fac de rusine.. Verifica si tu cand ai de-a face cu o dubla consoana pentru a evita astfel de greseli.
    O sa iti raspund structurat la intrebari :
    1. Imi placea cum statea si fara ultimul nasture incheiat.
    2. S-a intamplat sa fie poza facuta in acelasi loc. Nu a fost intentia mea. La fel si cu cravata. Nu inteleg care e problema ta daca folosesc aceeasi cravata de mai multe ori. Daca tu porti o cravata o data si o arunci , foarte bine, dar eu nu detin momentan decat vreo 15 cravate, deci sansele sunt destul de mari sa le port de mai multe ori,mai ales la intervale neregulate.
    3. Nu ma intereseaza cine esti, intrebarea mea era doar referitoare la faptul ca esti stresant.
    4. “! Cu ce te deranjeaza ca Ionut poarta ochelari de soare,acum iarna?…eu am in masina doua perechi de ochelari tot timpul!sunt nedespartit de ei indiferent de anotimp ii port,soare sa fie!…Nu ii port in club,in mall,sau in locuri inchise cum mai vad prin baruri sau restaurante,dar in rest…” Te mai contrazici mult?

  101. Gigel:)
    February 26th, 2012 at 22:36 | #101

    Stefan…
    Am omis sa comentez tinuta ta tocmai pentru a nu crea polemici!
    Roek se imbraca bine ,are cunostinte despre stil dar uneori tineretea iti da un impuls care se tempereaza/atenueaza doar cu ajutorul timpului!…si eu ma aprind uneori…dovada comentariile mele referitoare la tinuta lui Adelin… Singurul lucru care ma deranjeaza este faptul ca nu aduce argumente pro sau contra ( de la caz la caz) si arunca niste vorbe in vant!…Flavius in schimb ,dupa niste “divergente ” a ajuns totusi la concluzia ca aveam dreptate sa critic …sau mi s-a parut mie?…in fine,sa revenim:tinuta ta nu inspira nimic…Esti imbracat cu pantaloni mai lungi decat e ok…(aratau altfel daca ii indoiai de 2 ori)in plus sunt cam subtiri(sau asa par!)pentru iarna…tricoul si cardiganul ok dar nu in combinatia
    asta!…parca ai tras ceva pe tine la intamplare din dulap si ai vrut premiul!!!…nu cred ca il meriti!…dar e un act de curaj ca ai trimis poza asa ca trebuie sa iti asumi si criticile de rigoare!…poti sa faci asta?ok ,inseamna ca ai castigat ceva!…nu?atunci tu esti cel care pierde!…

  102. Gigel:)
    February 26th, 2012 at 22:40 | #102

    Asta denota lipsa de atentie…de la Adelin o accept dar de la tine nu am cum:)))
    Fii mai atent te rog!

  103. February 26th, 2012 at 22:43 | #103

    Sunt sigur ca o sa treci peste asta. :))

  104. stefan
    February 26th, 2012 at 22:49 | #104

    Ovidiu, uite niste sfaturi pe care ar trebui sa le urmeze toti cei care vor sa dea feedback:
    1. Obligatoriu sa mentioneze atat partile negative cat si CELE POZITIVE din tinuta.(AICI PROPORTIA E UNDEVA LA 90% NEGATIV si 10% POZITIV)

    2. Cand nu le convine ceva, sa nu jigneasca concurentul cu un limbaj de maidan, ci sa o faca o corectura eleganta incurajand schimbarea greselii.

    3. Cei care nu participa cu o tinuta la concurs. NU AU DREPTUL LA FEEDBACK ;) si cu asta s-ar rezolva multe.

  105. Gigel:)
    February 26th, 2012 at 22:49 | #105

    Ovidiu…ai vazut comentariul meu referitor la tinuta lui Razvan?Era mai sus putin dar il adaug aici:

    “February 26th, 2012 at 18:58 | #93 Reply | Quote
    Tinuta lui Razvan e cea mai buna din concurs!exceptie combinatia negru/maro e foarte ok…
    Adelin…Decolteul e foarte ok atata timp cat stii sa il scoti in evidenta,e greu doar pentru unii sa faca asta…are un imprimeu pe pantaloni si sunt indoiti nu sunt sosetele!…
    Felicitari Razvan!…”

  106. February 26th, 2012 at 22:55 | #106

    stefan :

    Ovidiu, uite niste sfaturi pe care ar trebui sa le urmeze toti cei care vor sa dea feedback:
    1. Obligatoriu sa mentioneze atat partile negative cat si CELE POZITIVE din tinuta.(AICI PROPORTIA E UNDEVA LA 90% NEGATIV si 10% POZITIV)

    2. Cand nu le convine ceva, sa nu jigneasca concurentul cu un limbaj de maidan, ci sa o faca o corectura eleganta incurajand schimbarea greselii.

    3. Cei care nu participa cu o tinuta la concurs. NU AU DREPTUL LA FEEDBACK ;) si cu asta s-ar rezolva multe.

    Mersi Stefan,

    1. Ma gandesc serios sa scriu un articol despre cum trebuie comentata o tinuta. Am spus si eu asta de mai multe ori insa comentariul meu se pierde intre atatea.

    2. La fel ca 1.

    3. E mai dificil pentru ca sunt concurenti care au participat si castigat editiile trecute care se pricep la stil si care chiar pot da feedback. Cred ca daca rezolvam punctele 1 si 2 atunci nu mai e nevoie.

  107. February 26th, 2012 at 23:05 | #107

    Gigel:) :

    Ovidiu…ai vazut comentariul meu referitor la tinuta lui Razvan?Era mai sus putin dar il adaug aici:

    “February 26th, 2012 at 18:58 | #93 Reply | Quote
    Tinuta lui Razvan e cea mai buna din concurs!exceptie combinatia negru/maro e foarte ok…
    Adelin…Decolteul e foarte ok atata timp cat stii sa il scoti in evidenta,e greu doar pentru unii sa faca asta…are un imprimeu pe pantaloni si sunt indoiti nu sunt sosetele!…
    Felicitari Razvan!…”

    Da, l-am vazut. Cand am spus touche ma referam la comentariul acesta al luii Adelin:

    Adelin1 :

    Ce e gigele, nu ti se pare lipsita de culoare?

    Eu cred ca tinutele lui Adelin si a lui Razvan sunt destul de apropiate calitativ, insa uite feedback-urile pe care tu le-ai dat:

    Gigel:) :

    Imi pare rau Adelin dar e o tinuta banala!…vreau sa spun ca e o tinuta buna dar nu e cu nimic iesita din comun!cravata aia mov ai avuto si la editia de toamna ,locatia pare aceeasi..fa un efort,o schimbare!nu e greu dar cred ca esti lipsit de curaj atata tot!Succes tuturor!

    Gigel:) :

    Tinuta lui Razvan e cea mai buna din concurs!exceptie combinatia negru/maro e foarte ok…
    Adelin…Decolteul e foarte ok atata timp cat stii sa il scoti in evidenta,e greu doar pentru unii sa faca asta…are un imprimeu pe pantaloni si sunt indoiti nu sunt sosetele!…
    Felicitari Razvan!…

    Gigel:) :
    Adelin…Comparativ cu cele 4 poze ale tale ,pozele lui Razvan ( care sunt numai doua) ne arata (in ambele!)tinuta intreaga( cap /”coada”)…nu imi place ca asorteaza negrul (sper sa fie bleumarin-RAZVAN :e negru sau bleumarin?)cu maro dar e ok…are un echilibru ..respecta pata de culoare ( o ai si tu dar e aceeasi cravata de la editia trecuta)

    Eu am inteles ca tie nu iti place tinuta lui Adelin pentru ca:

    1. a purtat aceeasi cravata ca editia trecuta
    2. a facut poza in aceeasi locatie.
    3. tinuta nu se vede cap-coada

    Dintre acestea 3 sunt de acord doar cu ultimul. Sunt de acord ca lipseste poza cap-coada conform recomandarii din regulament insa prezenta sau absenta pozei nu schimba cu nimic tinuta in sine.

    Daca ar fi sa-i punem pe Razvan si pe Adelin unul langa celalalt, cred ca s-ar intelege mai bine ce vreau sa spun, si anume ca tinutele lor sunt destul de apropiate calitativ.

  108. Gigel:)
    February 26th, 2012 at 23:15 | #108

    Sincer?…mai lupt si mai cred ca barbatul roman poate fi stilat si bine imbracat!…dar ceea ce vad aici imi arata ca voi cei care aveti puterea,timpul,dispozitia sa alocati energie/timp,etc pentru a educa sau aduce pe drumul cel bun pe acei ca noi( interesati de stil,haine chiar si de moda,de ce nu?!)aveti enooorm de lucru!…cand zic ” voi” stii la cine ma refer…si la altii ca voi…
    Si incerc sa critic constructiv(sau nu!) dar macar aduc argumente!ceea ce altii nu fac!… E deranjant dar o sa trec si peste asta!:))
    Adelin
    1mie nu imi place cum statea si fara ultimul nasture descheiat!…dar nu asta e important…nu sta bine!
    2….aceeasi cravata acelasi loc,seara…ziua nu iesi din casa?
    3….
    4…unde ma contrazic??? O sa imi numar si eu cravatele maine dimineata si iti transmit numarul exact!…. sa fac asta cu toate elementele mele din garderoba sau ne limitam la asta??…nu de alta dar pare lipsa de modestie!…
    Ovidiu …cred ca tu esti singurul care ai putea sa il mai temperezi pe “Adelin asta” putin in ceea ce priveste persoana mea!..sau ma rog …ar mai putea cineva dar nu cred ca e cazul!…
    Adelin…chill out …nu cred ca e cazul sa ne laudam cu numarul de cravate sau pantofi,camasi,etc…Ai pierde oricum dar hai sa raspundem punctual intrebarilor!…si imi esti dator de zilele trecute cu un raspuns la o intrebare adresata tie: “unde sunt jignirile mele?”…sau ai asociat criticile mele cu jigniri?…incepe cu raspunsul la intrebarea asta si apoi ,ai mai vorbim!…Nu de alta dar sa u ne incurcam!

    Te-am mai intrebat

  109. Gigel:)
    February 26th, 2012 at 23:27 | #109

    Stefan + Ovidiu…
    De ce credeti ca doar cei care participa la concurs pot sa dea un feedback obiectiv?…Dimpotriva…
    Ovidiu..Am explicat exact motivele: cravata/locatia/poze multe dar nici una care sa arate tinuta intreaga…poate are pantalonii prea lungi sau prea scurti…in plus,poza e facuta seara si nu cred ca e ok,nu?…la fel am facut si cu tinuta lui fFala: tinuta buna -poza proasta si a pierdut din aprecierile tuturor nu doar a mea!…mai mult ,face afirmatii de genul ” ochelari de soare iarna???”… Imi pare oripilat doar la gandul ca s-ar putea apropia cineva care poarta ochelari de soare (iarna!) de el…in fine…mult zgomot pentru nimic!…te rog acordai premiul in schimbul acelei cravate si gata!…ii raman 14!

  110. Gigel:)
    February 26th, 2012 at 23:36 | #110

    Ovidiu…Daca esti obiectiv,trebuie sa imi dai dreptate!Ambii sunt cititorii tai si hai sa spunem lucrurilor pe nume:
    -este poza lui Razvan mai buna si mai relevanta decat cea a lui Adelin?…
    -are Razvan un element in plus fata de Adelin prin faptul ca arata poza intreaga?….dar acel imprimeu de pe pantalonii indoiti?…
    -ai idee daca pantalonii lui Adelin sunt adecvati ca si marime/lungime?
    …fii obiectiv…

  111. February 27th, 2012 at 00:19 | #111

    stefan :

    3. Cei care nu participa cu o tinuta la concurs. NU AU DREPTUL LA FEEDBACK ;) si cu asta s-ar rezolva multe.

    Ovidiu :

    3. E mai dificil pentru ca sunt concurenti care au participat si castigat editiile trecute care se pricep la stil si care chiar pot da feedback. Cred ca daca rezolvam punctele 1 si 2 atunci nu mai e nevoie.

    Gigel:) :

    Stefan + Ovidiu…
    De ce credeti ca doar cei care participa la concurs pot sa dea un feedback obiectiv?…Dimpotriva…

    Cred ca nu mai are sens sa mai comentez faptul ca ai extins parerea lui Stefan si la mine.

  112. February 27th, 2012 at 00:19 | #112

    Doamne Gigel, chiar nu poti intelege ceva foarte simplu? Am spus numarul de cravate pentru ca ma tot acuzai ca e aceeasi cravata. Nu te mai ataca singur

  113. February 27th, 2012 at 00:29 | #113

    Gigel:) :

    -este poza lui Razvan mai buna si mai relevanta decat cea a lui Adelin?

    Da, dar comentariile tale initiale se refera la TINUTA si nu la POZA in sine:

    Gigel:) :

    Tinuta lui Razvan e cea mai buna din concurs!exceptie combinatia negru/maro e foarte ok…

    Gigel:) :

    Imi pare rau Adelin dar e o tinuta banala!…vreau sa spun ca e o tinuta buna dar nu e cu nimic iesita din comun!

    Gigel:) :

    -are Razvan un element in plus fata de Adelin prin faptul ca arata poza intreaga?….dar acel imprimeu de pe pantalonii indoiti?…

    Da, are un element in plus pentru ca are poza intreaga. Are si un element in plus prin imprimeul de pe pantaloni. Are Adelin un element in plus prin acele cotiere?

    Gigel:) :

    -ai idee daca pantalonii lui Adelin sunt adecvati ca si marime/lungime?

    Nu, nu am. Dar tu ai idee daca Razvan a purtat sau nu in fular in acea zi de iarna (o iarna destul de serioasa as zice)?

    Apreciez ca aduci argumente pro Razvan si sper sa se claseze pe podium insa sunt si argumente pro Adelin. Ipoteza mea initiala este ca sunt tinute destul de apropiate calitativ (relativ la restul concurentilor si nu numai) iar argumentele aduse de noi in ultimele comentarii sustin acest lucru. :)

  114. GIGEL:)
    February 27th, 2012 at 01:37 | #114

    sincer?..ma irita Adelin prin faptul ca nu rapunde concret…As fi in stare sa il provoc pe baiatul asta la un”duel”in urmatoarele minim 30 de zile sa ii vad toata garderoba si imaginatia,plus stilul de care vorbeste!…dar cred ca e o pierdere de vreme!…El stie unde ma gaseste Ovidiu si poate sa dea oricand feedback la tinutele mele,dar mie imi ajunge ce am vazut in legatura cu el
    http://www.fiicustil.ro/blog/index.php/concursuri/start-la-editia-a-5-a-a-concursului-de-tinute#comment-8434
    relevant…chiar nu mai am de ce si ce sa vorbesc despre baiatul asta…Am crezut ca poate a invatat ceva dar imi pierd timpul cu asemenea specimene care nici macar nu recunosc cand pierd sau nu au dreptate…
    Imi pare rau Ovidiu dar Adelin e foarte determinant in a ma stimula sa iti urez succes in continuare cu cei ca el…Eu am obosit!
    SALUTARE!

  115. dani3l
    February 27th, 2012 at 11:33 | #115

    Ovidiu…adica u vrei sa zici ca Razvan nu are fular in pozele alea? :))

  116. February 27th, 2012 at 14:16 | #116

    Mersi Ovidiu.
    Nu m-ar deranja critica, atat timp cat ar fi intemaiata si neafectata de orgoliu.

  117. Emanuel
    February 27th, 2012 at 14:18 | #117

    Acerbe discuţii chiar duse în altă extrema .
    Clasamentul meu : Fala , Adelin , Răzvan ( cred că ai o ţinută mai bună decât se vede , a doua poză este neconcludentă nu se observă detaliile ţinutei )

  118. February 27th, 2012 at 20:07 | #118

    dani3l :

    Ovidiu…adica u vrei sa zici ca Razvan nu are fular in pozele alea? :))

    Nu sunt sigur, mi se pare ca acea fasie gri ar putea fi ori fular ori captuseala de la haina.

  119. February 27th, 2012 at 20:09 | #119

    Emanuel :

    Acerbe discuţii chiar duse în altă extrema .
    Clasamentul meu : Fala , Adelin , Răzvan ( cred că ai o ţinută mai bună decât se vede , a doua poză este neconcludentă nu se observă detaliile ţinutei )

    Mai sunt doua zile in care concurentii se pot inscrie. Apoi vei putea vota favoritul. Din pacate sistemul de votare nu permite alegerea decat a unui concurent insa o sa ma caut unul mai complex, care sa permita realizarea unui top.

  120. Albertin
    February 28th, 2012 at 22:20 | #120

    Clasamentul meu : 1.Fala
    2.Razvan
    3.Adelin
    Offtopic: si eu sunt de acord ca nu prea au ce cauta scandalurile unor concurenti/cititori pe aici atata timp cat nu au legatura cu tinutele din concurs.

  121. February 29th, 2012 at 19:49 | #121

    Tinuta lui Nicu:

    … si comentariul sau:

    Am ales o tinuta smart casual compusa din mai multe accesorii ( manusi din piele, ceas, bratara, fular de lana, cravata pt anotimpul acesta din lana si bumbac) precum si un pardesiu, pantofi de piele brogue, jeansi bleumaren inchis. Poza a fost facuta mai recent nefiind foarte frig

  122. Adrian
    February 29th, 2012 at 23:36 | #122

    20120229225445.jpg

    20120229224958.jpg

    20120229224657.jpg

    Salut…Tinuta este formata din sacou, bluza albastra in V, pantaloni de culoare mov, adidasi negrii rebook, esarfa carouri, pandativ glont.

    Sunt culori nu foarte tipatoare si ceva mai inchise. Pot sa spun ca inca din vara trecuta caut aceste articole vestimentare si azi mi-a sosit ultima “piesa” si anume pantalonii. (Va rog sa stergeti/sa nu aprobati postul de mai sus deoarece am dat adaugare comentariu din greseala) acesta este postul cel corec. multumesc :)

  123. February 29th, 2012 at 23:53 | #123

    Nicu, ai o problema cu cravatele :))In rest, foarte frumoasa tinuta.
    Adrian, daca tot pui poze mai multe, macar pune cu toata tinuta. Tu asa iesi iarna din casa?

  124. March 1st, 2012 at 00:41 | #124

    Da, Nicu a mai participat si la alte editii, unde, din cate tin minte, ar fi meritat un loc pe podium. E un maestru al culorii.

    Ok, perioada de inscrieri s-a terminat, urmeaza perioada de vot intre 1 si 7 martie inclusiv.

  125. Adrian
    March 1st, 2012 at 01:32 | #125

    @Adelin Dumitru
    Da cam asa ies iarna,sacoul si esarfa imi tin de cald suficient nu am probleme cu frigul. Si in plus nu mor 5-10 minute pana la masina sau taxi :)

  126. GIGEL:)
    March 1st, 2012 at 10:44 | #126

    Ovidiu…Eu nu as fi publicat fotografia cu ultima tinuta(a lui Adrian) nici daca ma dadea in judecata!Serios vorbind,Adrian ce e chestia aia rosie din spatele tau?…sper sa nu fie ai tai!Fara gluma puteai sa strecori chilotii aia rosii in buzunarul de la sacou in locul unei batiste de buzunar si sunt sigur ca primeai mai multe aprecieri decat pentru “glontul” care atarna la piept!…
    Ovidiu sa nu imi zici ca am fost rau sau ca jignesc!eu cred ca poza asta/cadrul si glontul de la gat sunt o jignire la adresa a tot ceea ce inseamna stil!
    Nicu…FELICITARI PENTRU TINUTE!…sunt sigur ca o sa castigi locul 1!…Daca o sa fie altfel promit solemn ca nu o sa mai zabovesc pe aici nici macar o secunda!:))

  127. Raul
    March 1st, 2012 at 14:58 | #127

    @Adelin mare stilist

    Nu cred ca esti in masura sa te iei de cravatele altora.
    La fel si faptul ca nu a pus poza cu intreaga tinuta.La tine se vad pantalonii? Poate sunt largi…

    Am vrut de mult sa-ti zic ca esti prea infumurat si gresesti.Intai te uiti la tine si dupa comentezi la altii!

    In plus,nu cred ca e corect sa judeci tu tinutele concurentilor,atata timp cat ei nu au facut-o si de asemenea,tu participi.Nu e corect,poate influenta.

    Mai ai multe de invatat,dar cand iti vei modela o atitudine si un caracter mai frumos!

  128. Mr.F
    March 1st, 2012 at 15:39 | #128

    @Gigel.Nu pot sa trec cu vederea peste criticile tale extrem de acide care imi provoaca animozitate.Nu sunt sigur care este scopul acestor comentarii ,insa am o vaga idee ca vrei sa ne arati ostentativ faptul ca ai stil.
    Stilul nu tine doar de vestimentatie,de felul de a te imbraca, ci si de felul cum vorbesti,cum te comporti.La ultimele doua categorii tu stai cam prost (nu stiu cum te imbraci).
    In primul rand nu exista verbul “a vroi” ,corect este “voiam” si nu “vroiam” si nu se scrie “voi stii” ci “voi sti” deoarece este verbul “a sti” la infinativ.Cand ai spus ca “Adelin e foarte determinat in a te stimula” ai folosit verbul “a fi determinat” in loc de verbul “a fi hotarat” care are un cu totul alt sens.
    De asemenea nu inteleg de ce pui puncte de suspensie dupa fiecare enunt?
    Daca nu stiai,punctele de suspenise marcheaza o pauza cauzata de lipsa unei ideii sau o pauza de cugetare.Nu cred ca este cazul la tine deoarece tu mereu gasesti ceva de comentat.
    In concluzie,trezeste-te la realitate si iesi din propria ta “Narnia” caci nu esti omniscient in ceea ce priveste stilul.
    Am tinut sa iti spun aceste lucruri pentru a-ti da seama ca nu doar tu esti cu stil ,nu ai dreptul sa jignesti pe oricine ,iar inainte de a vorbi despre ograda altuia,uita-te inainte la a ta.

  129. March 1st, 2012 at 19:19 | #129

    OK, baieti, sa incercam sa stingem incet-incet conflictele.

  130. March 1st, 2012 at 19:24 | #130

    @GIGEL:)

    Am scos poza – o mica scapare din partea lui.

  131. Gigel:)
    March 1st, 2012 at 22:55 | #131

    Trebuia sa o lasi!…eu asa as fi facut din ei !…O pata de culoare:))

  132. Adrian
    March 2nd, 2012 at 02:23 | #132

    @Ovidiu

    Da intradevar, am facut pozele cam in graba, si mi-a scapat acel amanunt.
    Mersi ca ai scos-o.

    @Gigel, e parerea ta…eu macar am avut coloana vertebrala si am participat, imi pare rau ca nu-ti place “glontele” cred ca nu mai dorm bine in seara asta :(

  133. Gigel:)
    March 2nd, 2012 at 08:39 | #133

    Adrian Nici eu nu am dormit … M-a cam durut coloana!nu stiam ca am nevoie de coloana vertebrala ca sa participi la un concurs de tinute cu stil!….Cred ca pentru asta ai nevoie de minime cunostinte de stil,de ceva haine ,de imaginatie si de bun simt!poate si ceva prezenta de spirit!…si de un cadru adecvat nu de toalete murdare in care sa faci pozele!…
    Adrian,o fi frustrant nu spun ca nu,dar nu te apuca sa ma caracterizezi si tu pe mine pentru ca nu ma cunosti!…
    Cand ai participat trebuia sa te pregatesti psihic pentru criticile care urmau prezentarii tinutei tale!…
    Mr F….
    Sa inteleg ca eu sunt lipsit de stil pentru ca jignesc?…te rog sa imi arati punctual jignirile respective,pentru ca l-am intrebat si pe Ovidiu si pe Adelin unde sunt acele jigniri si nu am primit raspuns!daca asociezi critica cu jignirea atunci nu prea avem ce vorbi!poate ca ma exprim “acid” asa cum ai spus si tu dar nu vad cum as putea altfel sa o fac,avand in vedere tinutele participante!no ofense,dar au asociat iarna cu tinute lipsite de stil,ori nu asta era scopul concursului!scopul era ,prezenta in concurs a unor tinute de genul celei prezentate de Nicu!…putini au inteles asta!…
    Deci?…te astept cu “jignirile “respective daca tot esti atent la gramatica mea!poate ma lamuresti tu!
    Totusi ce parere ai de tinuta lui Adrian?…facand abstractie de “pata de culoare” exclusa din toaleta respectiva:))
    Punctual,ok?
    Parerea mea :
    -pantalonii prea lungi
    -prea subtire imbracat pentru o zi de iarna(iarna trebuie sa te imbraci in “straturi”,sa creezi layering,pentru protectie termica)
    -poarta doar un tricou si sacou,fara pulover
    -nu stiu ce are in picioare dar sunt convins ca ceva ce nu se potriveste anotimpului
    Adrian…nu te supara dar nu ajunge sa iti pui o esarfa la gat si sa crezi ca ai stil!

  134. Mr.F
    March 2nd, 2012 at 19:32 | #134

    @Gigel.Chiar din primul tau comentariu pe acest site ai inceput sa jignesti proprietarul site-ului”Ce inseamna asta?…Ipocrizie sau ai trecut la un alt nivel de stil?”
    Gigel,ti-o voi spune verde-n fata.Stiu ca tu consideri site-ul lui **** ******** fiind cel mai bun,dar cred ca ai uitat ca Laci a facut primul un articol in care ii prezenta tinutele concurentului cu sosetele albe,laudandu-i stilul vestimentar.Lui de ce nu i-ai atras atentia?
    Sa stii ca nu doresc sa intru in polemici cu tine deoarece simt ca nu am cu cine.Esti un egocentrist orbit de vanitatea ta care nu are limite.
    In loc sa dai “sfaturi” gen nu merge,este oribil etc. mai bine i-ai sugera ceva,dar pe un ton amiabil si total obiectiv.
    Cu totii ne-am dat seama ca nu privesti cu ochi buni acest site si nu inteleg de ce il mai urmaresti?

  135. Mr.F
    March 2nd, 2012 at 19:44 | #135

    @Gigel.Nu toate tinutele din acest concurs sunt inspirate sau reusite.Dar sunt oameni si ei care au dreptul la exprimare,iar daca tu le iei acest drept ei cu ce mai raman?
    In legatura cu tinuta lui Adrian,ca multe alte tinute, nu sunt de acord cu ea si iti voi spune parerea mea.
    Adrian.Chiar din titlu trebuia sa iti dai seama ca vei fi nevoit sa prezinti o tinuta ,nu pe care ai purtat-o iarna asta,ci una care sa fie compusa din elemente specifice iernii,iar sacou,tricoul v-neck si esarfa subtire nu se prea impaca cu acest anotimp.
    Foarte bine ai fi putut sa lasi sacoul,sa iti iei o camasa din denim iar peste un pulover tricotat de culoare burgundy sau un camel inchis.La gat ai fi putut pune un fular circular gri si o pereche de pantaloni din flannel sau corduoy.Ai fi terminat tinuta cu o pereche de ghete chelsea sau brogue.

  136. Gigel:)
    March 3rd, 2012 at 00:51 | #136

    MrF.Unde este jignirea in acea intrebare???…Deoarece acel concurent era situat pe podium desi purta sosete albe la editia aceasta s-a atras atentia sa nu vedem pe aici sosete albe,intrebarea mea este oportuna,nu ti se pare?Poate lipsa de tact dar in nici un caz jignire!
    Daca ai fi citit articolul acela si nu doar titlul respectiv ai fi inteles ca de fapt era o ironie la adresa celor care poarta sosete albe!dar se pare ca ignoranta te-a impiedicat sa faci asta!Nu puteam sa ii atrag atentia asupra unui articol in care atentie NU promova purtarea sosetelor albe!…daca vrei sa te convingi citeste articolul nu doar titlul!daca nu ai fi ignorant ai fi vazut ca :
    1.comentariul acela de care vorbeai nu era primul de pe acest site
    2. Ca jignirile mele sut defapt critici oportune si directe
    3. Ca am adus deseori argumente la acele critici
    Vizitez acest site pentru ca vreau sa aflu lucruri noi ,sa dau si sa primesc sfaturi si pentru ca stiu ca am un bagaj de cunostinte care imi permite sa exprim o parere in legatura cu ce se discuta pe acest site!
    Nu suport sa ma categoriseasca tot felul de nesimtiti ba ca sunt fara coloana vertebrala,ba ca sunt egocentrist si vanitos!
    Nu suport nici faptul ca sunt oameni care critica sau aduc remarci de genul celor facute de Adelin (” negru cu maro?”) si apoi el participa la concurs cu exact aceleasi culori…
    Nu suport nici nesimtirea de a trimite o poza la un concurs de stil de genul celei trimise de Adrian in care isi etaleaza …..(cine o fi!) chilotii!Scuza-ma dar avem si noi o limita a rabdarii…poza aia trebuia trimisa la un concurs de cocalari nu de oameni care se pretind ca au stil!
    Am dreptul sa fiu aici la fel demult ca si tine sau ca si oricare alt cititor atata timp cat fac comentarii de bun simt si argumentez/sustin ceea ce afirm!Diferit fata de altii care arunca doua vorbe si apoi baga capul in nisip!

  137. Mr.F
    March 3rd, 2012 at 10:35 | #137

    @Gigel.Cand am spus primul comentariu ma refeream la primul comentariu facut de tine.
    Si sa stii ca nu voi mai comenta acest subiect niciodata.Am inteles.Daca cineva isi spune parerea e nesimtit.
    Tu faci parte din alta categorie.

  138. Mr.F
    March 3rd, 2012 at 10:37 | #138

    Si un lucru.Daca tot ai fost curios de felul cum as comenta tinuta lui Adrian,ce parere ai si tu de feedback-ul meu?
    Fara pic de ironie.

  139. Adrian
    March 3rd, 2012 at 16:33 | #139

    @Gigel…este un concurs de tinute nu de fundaluri…nenea…a fost o scapare din partea mea pentru ca am facut pozele pe graba…Esti cam frustrat. Te complexeaza niste chiloti asa rau?

    Mr F: asta este exact genul de critica constructiva la care ma refeream. Se poate si fara jigniri si bascalie.

  140. Gigel:)
    March 4th, 2012 at 00:56 | #140

    Care jigniri bai fratilor ca ma exasperati???…unde vedeti voi jigniri?…
    “nenea”Adrian …de ce ti se pare ca sunt frustrat?…nu ma complexeaza niste chiloti stai linistit!Mai lipsea sa fie si “nutela”pe ei, ca te umpleai de glorie:)))…oricat de grabit ai fi puteai sa ii arunci naibii in cosul de rufe murdare,si apoi sa faci poza!Iti lua maxim 2 secunde sa faci asta!…Nu o sa imi mai pierd vremea cu tine dar te rog sa pastrezi ” glontul” de la gat pentru cand vei realiza ca esti un nimeni!O sa iti prinda bine!
    MrF.Comentariul tau este mult prea bland comparativ cu tinuta lui Adrian(copilul minune al stilului)”Ajustarile” tale schimba integral tinuta asa ca nu are rost sa comentez feedbackul tau!e de bun simt doar daca Adrian e prietenul tau!Nu cred ca asta era scopul ca daca schimbam aia sau aia ar fi mai ok…poti face asta cand ne referim la cateva chestii dar propunerile tale schimba integral tinuta!

  141. March 4th, 2012 at 03:08 | #141

    @Gigel:)

    Gigel, lucrurile nu par sa se termine. Te rog sa gasesti o modalitate sa inchei toate conflictele in care esti implicat. Esti cu 15-20 de ani mai mare decat ei deci de la tine ma astept sa vii cu o solutie matura si responsabila.

  142. Gigel:)
    March 4th, 2012 at 09:27 | #142

    Tot nu mi-a aratat nimeni jignirile despre care vorbeste toata lumea ca le-am adus aici!Unde sunt Ovidiu?…In plus, Mr F spune ca s-a scris un articol pro sosetelor albe ceea ce denota ca nici macar nu a citit articolul respectiv!Am argumentat criticile mele ,cred ca esti de acord cu mine,nu?…Dar nu pot sa aplic aceeasi metoda a lui Mr F de a schimba hainele in intregime a unui participant la concurs!Singurul conflict pe care il am e faptul ca unii cititori ma caracterizeaza fara sa stie nimic despre mine(nenea,frustrat,Egocentrist,vanitos,etc)…si asta pentru ca mi-am permis sa aduc critici unor tinute ,care scuza-ma dar sunt sub orice critica!Daca sunt aici sa invete ceva,ok!Daca au crezut ca trimit o poza si gata,o sa fie pe podium,s-au inselat!In plus trebuie sa isi asume riscul si criticile de rigoare!…Cred ca multi dintre ei nici macar nu au inteles tinta acestui concurs: “o tinuta de iarna cu stil” …si de aici calitatea tinutelor!
    Nu pot sa cred ca Adrian a umblat toata iarna in tricou ,sacou si afara erau – 10grade sau chiar mai rece!…Eu am in masina tot timpul un bagaj “de doua zile” deoarece calatoresc foarte mult !In plus am doua paltoane pe care le port cu drag peste sacou,sau peste o geaca mai subtire daca merg undeva si vreau sa fiu mai comod!…In fine,cred inca o data ca nu am jignit pe nimeni,in nici un fel si ca cititorii tai au doar chef de scandal!…
    Ovidiu,te-ai simtit jignit de intrebarea mea referitoare la faza cu sosetele albe?sau macar tu ai inteles ca era o intrebare directa?

  143. Gigel:)
    March 4th, 2012 at 11:36 | #143

    Ca sa fim foarte obiectivi o sa expun cateva comentarii “rautacioase ” care nu au fost “amendate” de nimeni:

    jerome
    February 15th, 2012 at 04:04 | #2 Reply | Quote
    Ionutz e descultz? :))

    February 15th, 2012 at 11:07 | #4 Reply | Quote
    Ochelari de soare iarna?
    Si in plus, cate pulovere ai pe tine? Poate ai vrut sa incerci sa faci layering, dar crede-ma, nu se face asa.
    Ionut @ mi se pare aiurea ,la gat este o esarfa? daca ..da,nu o purta asa..pe langa ca ai lasat ultimul nasture inchis ,blugii stau aiurea pe tine,foloseste un croitor,probabil pantofii dadeau alt aer tinutei

    Viorel @ te crezi cu stil ? nu prea cred,total aiurea,alb-negru?,specific cocalarului de la tara,ma refer la modul de asortare,unde-i cureaua DG sau Versace? ..pacat,dadea mai bine ,SINGURUL LUCRU CARE L-AS PASTRA DIN TINUTA TA ESTE PALTONUL,ma rog..daca ai stii sa le combini si pe celelalte ..btw,o intrebare,te duceai la discoteca?
    Aici fac o precizare necesara:”Doar eu” a facut un comentariu corect asupra tinutei dar probabil ca nu s-a putut abtine sa nu faca un comentariu acid,dar nimeni nu l-a acuzat ca a jignit ,etc!…Dar pe Gigel?…wait and see!…

    February 18th, 2012 at 23:49 | #23 Reply | Quote
    Observ o schimbare in bine: daca la editia trecuta ai promovat pe podium un participant care purta niste sosete albe care iti” scoteau ” efectiv ochii acum vad ca ai recomandat participantilor sa se abtina…Ce inseamna asta?…Ipocrizie sau ai trecut la un alt nivel de stil?…Si sa fim foarte bine intelesi: sunt doar constatari si intrebari nu e nimic care sa provoace alte polemici sau divergente!…

    Unde vedeti vreo jignire?…e doar o simpla intrebare !Stati sa vedeti urmatorul feedback!

    February 19th, 2012 at 00:09 | #24 Reply | Quote
    Ionutz-era buna o poza cu incaltamintea…si cam “incotosmanat ” cu ambele pulovere groase purtate impreuna…
    Petre Panescu- lipsita de stil tinuta ta…Sau buna de sanius sa zicem!probabil te marcase frigul din MAMA RUSIA!
    Viorel- daca aveai un pulover/cardigan /sau o vesta macar ,colorata(orice dar nu alb sau negru ) erai pe podium pana acum!asa…ghinion
    Fala – nu se vede nimic in poza aia dar pare cea mai promitatoare tinuta( calitatea pozei fiind slaba nu se vad elementele foarte bine)
    Adelin-credeam ca daca postezi pe siteurile de profil ,citesti si articolele respective dar ce vad in pozele trimise de tine la ultimele trei editii arata ca nu o prea faci! Cu ce te deranjeaza ca Ionut poarta ochelari de soare,acum iarna?…eu am in masina doua perechi de ochelari tot timpul!sunt nedespartit de ei indiferent de anotimp ii port,soare sa fie!…Nu ii port in club,in mall,sau in locuri inchise cum mai vad prin baruri sau restaurante,dar in rest…Referitor la tinuta ta mie nu imi inspira nimic !cred ca nu prea ai imaginatie desi ai atat de mult material la dispozitie ,pete de culoare zilnice

    Gigel:)
    February 19th, 2012 at 00:13 | #25 Reply | Quote
    Imi pare rau Adelin dar e o tinuta banala!…vreau sa spun ca e o tinuta buna dar nu e cu nimic iesita din comun!cravata aia mov ai avuto si la editia de toamna ,locatia pare aceeasi..fa un efort,o schimbare!nu e greu dar cred ca esti lipsit de curaj atata tot!Succes tuturor!
    …Deci?comentarii la obiect,fara jigniri ,poate doar critici!Apoi au inceput reactiile!
    Pe adelin il deranjeaza critica mea si se simte dator sa dea o replica:

    Adelin Dumitru
    February 19th, 2012 at 01:35 | #27 Reply | Quote
    Cine e gigel asta? :))
    Si acum un om cu greutate in stil care nu jigneste si isi exprima o parere…
    February 21st, 2012 at 00:51 | #58 Reply | Quote
    IONUTZ=ANTI-STIL
    PETER PAN=OK
    VIOREL=combinatia alb/negru ma ustura la uachi, in special in acest anotimp.
    Fala=acolo e cumva o batista de buzunar la palton?scoate-o imediat!batista de buzunar se poarta doar la sacou,altfel vei da impresia de trying too hard.in rest,OK
    Adelin=tinuta ok,chiar cea mai buna.Tot nu pricep insa ce problema ai la ochi,esti sasiu cumva?( intreb fara urma de rautate,doar condescendenta)
    IONUT M=wtf???
    stefan v=double wtf
    Gigele,de unde atata dorinte de cearta cu pustani pe net?Na-i vreo nevasta,copii care sa-ti urle de foame?
    REVIN CU POZE DE IARNA!!!
    Deci Adi Balas comenteaza tinute dar Gigel jigneste!…
    February 22nd, 2012 at 20:42 | #73 Reply | Quote
    aceleasi discutii in fiecare editie :)… eu nu ma mai bag in ele…cum vad ca gigel insista sa “isi ocupe timpul”…chiar, nu ai o nevasta sau niste copii care sa iti urle prin casa ? esti mult prea activ la comentarii…nu particip la concurs :) sa fie clar…sper ca inca nu e nevoie sa sar cu o poza pt a convinge pe cineva;) hai sa ne pastram criticile pt noi…sau cel putin sa nu le turnam pe gat cu forta cuiva ;) Noroc baieti !
    Flavius este un alt domn care nu suporta critici ,este deranjat cand le primeste si are treaba el cu timpul meu liber!…cand i-am propus sa ne vedem pentru a discuta despre un articol despre cum se imbraca aradenii a zis ca nu are timp sa faca asta!…Era vorba de 15 min pentru o cafea ,unde se puteau clarifica anumite divergente de opinii!…dar suntem foarte zelosi in spatele monitorului…

    Roek este un baiat care se imbraca foarte bine si care poate sa critice tinutele altora fara nici o problema!…probabil ca a fost si el exasperat de calitatea tinutelor participante si se astepta si el la mai mult!de aici si comentariul lui:

    February 26th, 2012 at 10:17 | #87 Reply | Quote
    Stefan V @ oribila,ce cauta lantisorul ala la gat ? ti-ai pus esarfa in asa fel sa se vada lanticul ? cred ca stii ca nu te-a ajutat cu nimic in a-ti tine de cald,e iarna baiatule,nu mai sta cu gatul “belit” ,ti se pare ca ai stil daca se vede lanticul ? De cardigan nu zic nimic..sfatul meu e sa-l arunci ,pantalonii trebuie dusi la croitor.etc etc
    Dar nimeni nu ia sarit in cap ,etc…dar daca ziceam eu ceva de genul “jigneam”…

    Despre Adrian nu mai are rost sa vorbim pe aici,e pierdere de vreme si am da un iz de cloaca avand in vedere ca fundalul(toaleta personala) era asortat cu o pata de culoare rosie ( chiloti-macar erau curati?)…Facand un exercitiu de imaginatie: cum vi s-ar fi parut tinuta lui Adrian in cadrul ales de Stefde exemplu u

    Am postat toate astea doar pentru a nu crea confuzie in randul cititorilor!…cine are ochi sa vada si printre randuri o sa inteleaga!…Altfel ne intoarcem la ” VOX POPULI” care ar fi trebuit sa edifice lumea ce caut eu pe aici!nu stiu de

  144. Gigel:)
    March 4th, 2012 at 11:48 | #144

    Imi cer scuze vroiam sa scriu Razvan si am scris Stefan!
    Era concurs despre tinute de iarna si as fi vrut sa il vad pe Adrian in ninsoare in tricou si sacou:))
    In felul asta eram lipsiti si de “accesoriile”inerente toaletei respective!
    Noroc cu Ovidiu carea fost domnisor si a reparat din “handicapul”creat!…
    Asa ca astept sa vedem cine pe cine jigneste!sau macar unde am jignit eu!…
    Ovidiu ti se pare ca eu creez conflicte?fii obiectiv,analizeaza comentariile tuturor si fa o comparatie intre ele!observa ca diferit de altii eu am si justificat opiniile exprimate!

  145. Adrian
    March 4th, 2012 at 15:58 | #145

    @Gigel iti spun sincer din tot sufletul…dute la un control psihiatric ca ai probleme gogule. Daca ar fi fost murdari nu mai stateau la uscat. Si nu mai iti repet inca o data ca am facut totul pe graba si nu am realizat ca erau acolo. Inca o data gaseste-ti alt hobby ca esti trist rau. Asta e replica mea finala nu stau sa ma cert cu toti ciumpalacii pe net.

  146. Gigel:)
    March 4th, 2012 at 19:01 | #146

    Adrian eu cred ca erau cu ” nutella” dar te-a scos Ovidiu din …situatie ca sa nu zic rahat!…ciumpalac esti tu,cu cine te-a facut cocalar pe tine si cu cel care ti-a cumparat glontul pe care il porti la gat:))Apropo ,ai mai vazut asa ceva pe la gatul altor concurenti?…pastreaza pe viiitor fundalul/ambientul in care ai pozat,te caracterizeaza si te defineste!

  147. March 4th, 2012 at 19:32 | #147

    Ok baieti, e momentul sa incheiem curand acest gen de comentarii. Maine la sfarsitul zilei voi inchide comentariile la acest topic.

  148. Gigel:)
    March 4th, 2012 at 20:15 | #148

    Imi cer scuze Ovidiu dar trebuia sa ii raspund in acelasi ton!…Evit asta cat pot dar cand e obraznic trebuia pus la punct!…Oricum de acum va primi doar IGNORE si atat!…E insignifiant in tot ceea ce priveste stil si nu merita educat!..e doar o pierdere de timp acest looser!…Ne mai auzim!

  1. No trackbacks yet.
Comments are closed.